Followers

Friday, October 28, 2011

...petang Jumaat yang syahdu ...

Assalamualaikum ...

...sekiranya kita berada di dalam kesempitan dan kesulitan - jangan kita berpaling tadah dan meminta pada manusia ... sebaliknya memintalah pada Allah Azzawajalla kerana Dia Sebaik2 Penolong ....
....seseorang yang sangat dekat kepada saya menghadapi kesukaran :-( - tapi tak banyak yang dapat saya tolong melainkan berdoa kepada Allah agar dipermudahkan dan dipertemukan jalan penyelesaian kepadanya ...amin

saya rajin mendengar ceramah agama terutama di kaca TV yang sering kali menyiarkan siaran ulangan rancangan berbentuk agama lewat malam ... banyak manfaat saya pelajari dari uztaz dan aztazah yang ke udara masa slot agama itu ....ada dua tiga zikir dan doa2 yang diajarkan sekiranya kita berada di dalam kesempitan dan kesukaran dan saya baru google utk mendapatkan info tentang doa2 tersebut ...

DOA-DOA ini saya amalkan...Klik di sini - dia akan terus ke microsoft word.doc dan boleh lah di'save'kan.
(SUMBERnya dari www.islameasy.org/pdf/Ease_Difficulties2.doc)




InsyaAllah .... Allah Maha Mengetahui isi hati kita ....







No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant