Followers

Wednesday, October 26, 2011

...harini masing-masing bawa diri ....

Assalamualaikum ... ( moga anda dan saya dirahmati-Nya )

ye lah ... hari cuti umum - Deepavalli, anak2 remaja sekarang dah pandai mengatur masa bersantai bersama rakan2 .... dah pandai membawa diri masing2 mengisi masa terluang - tak macam zaman remaja saya dulu - tak reti bersosial ( silap haribulan org kata saya anti-sosial ) - saya ni homely-type of  person, tak suka nak keluar2 berjalan2 ni .. lebih senang memerap kat umah ...

so, tadi ... si abang ke Jusco Kinta City berjumpa & 'leparking' dgn member ( saya yang drebarnya ), si kakak pulak nak ke Tesco dgn kawan katanya - nak beli barang utk 'class party akhir tahun' Jumaat ini ... en Hubby, dah tentunya la bekerja menengok projek2nya ... tinggallah saya dgn 2 ek yang kecik2 tu - since saya drive sendiri to send off the abang - i took the 2 small kiddos along and plan to have our brunch at shopping mall ...

Farid - enjoying his Nasi Pattaya with hand
( as alwaz ... )

..this lil' adik - forever follow her brother Farid
( copycat ...hmmm )

... my kue teow curry with kerang
( cedappppp )

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant