Followers

Saturday, October 8, 2011

...... sambungan - Part III ( kiv ) & simbahan cahaya cantik

...assalamualaikum - dah masuk awal pagi Sabtu, 8/10 - mata kuyu layu dah tapi semangat nak bercerita digagahkan jugak mata ni ....

Sebelum tu ....
cantikkan....



baru2 ni - semasa saya di dapur ( waktu awal petang ), terasa suasana keliling dibelakang saya bagai disambar cahaya - bila saya menoleh ke belakang - ianya datang dari ruang tamu saya ( bersebelahan dapur ) - rupanya cahaya terik mentari petang telah menerusi pintu sliding saya yang terbuka dan mengenai hiasan gantung berdekatan ruang TV - pancaran matahari itu telah membuatkan hiasan bagai kristal berwarna memancar-mancar cantik sekali - lantas saya terus mencapai handphone/camera utk mengabadikan suasana detik bercahaya itu .... saya takda kamera canggih ( ada flat digital camera dulu pun dah arwah ) so sya snap guna handphone nokia yg berpixel 5.0 ... selama ni camera handphone je saya guna utk merakam hampir kesemua gambar2 masakan di sini ....

okay - next entry saya sambung citer PART III - la ....

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant