Followers

Wednesday, October 26, 2011

BEN ASHAARI DAN RAKAN BLOGGER

Assalamualaikum ... ( moga anda dan saya dirahmati-Nya )

Blog ini lebih kepada catatan perjalanan seharian saya di dalam dunia yang saya cipta sendiri DUNIA MASAKAN yang mana lebih kepada 'BAKING' dan menu seharian ...
dan yang lebih penting - ke arah matlamat untuk menjadikan 'baking cakes, cupcakes & cookies' ini sebagai satu pelaburan jangka panjang....
dalam blog ini juga memaparkan cerita2 tempahan kekapkek yang diterima - semuanya ada cerita mereka masing2 ....
dalam dunia blog ini - tak tahulah sapa idola saya .... saya cuma suka melawat dan singgah ke blog yang ada cerita - terutama cerita kehidupan dan apalagi cerita kehidupan dan masakan ..

saya suka dan teruja semua entri dari blog CUPCAKEKASIH oleh Kak Jun, DAPUR TANPA SEMPADAN oleh Cik Mat Gebu kita dan juga blog BEN ASHAARI sendiri .. semuanya ada cerita dan kisah masing2 ...

dah pastinya banyak lagi blog2 yang hebat cuma kekadang batas masa menjadi kengkangan untuk melayarinya satu per satu ....

http://www.benashaari.com



5 comments:

  1. NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow

    ReplyDelete
  2. selamat berkenalan:)
    saya dari blog abg ben :)

    ReplyDelete
  3. w'salam semua ...:-) terima kasih kerana singgah di blog kak rin tak seberapa ni .. insyaAllah - saya akan membuat lawatan muhibbah ke teratak anda semua ....
    tunggu ya ....

    ReplyDelete
  4. errr... rasanya tak sesuai pulak panggil kak rin sebab ... bila dah blogwalking ke blog2 adik2 ni ...hmmmm...baya2 anak remaja - so, panggil aunty rin aje la yea ....
    keep on blogging - do it with dignity - jaga peribadi dan tutur bahasa di alam maya ni ya... okay:-)

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan aunty ;)

    sggh dr segmen
    sy nmpk makanan je sume..
    dh la tgh lapar gler nih..hehe

    ada kelapangan, meyhlah ke blog sy yer :)

    http://cinta-hakiqi.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

    ReplyDelete

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant