Followers

Friday, November 4, 2011

...aduiiiii...kenapa malas ni ....

Assalamualaikum ...

hmmmm .... rasa lemau lak semenjak dua menjak ni - rasanya takda apa yang serius berlaku ... selain dari batuk2 yang kekadang menyerang - rasanya semua okay - agaknya bila terlampau sibuk dgn routine rumahtangga dgn segala mak neneknya - ini la jadinya...:-( malas ... nak start gear balik bukannya senang ...

hari Rabu baru ni bizi buat tempahan biskut dan masak ala kadar sahaja - itu yang takda apa nak diuploadkan di sini ...

semalam - Khamis, saya puasa - so, banyak ketiduran belah petang .... hehehehhe - tapi malamnya saya ligat - mata terang benderang ... saya buat TART NENAS GULUNG ... kononnya utk raya Haji ni punya - errrr ... kalau tak dilarang kat anak, mau tinggal kosong bekas kuih tu .... aaaaaa....

Mini Choc Cupcake
lepas buat Tart Nenas, saya buat MINI CUPCAKE - CHOC MOIST utk si Farid bawa ke sekolah utk jamuan Hari Kanak-Kanak di sekolahnya ....

owh ya - utk berbuka puasa semalam saya masak Nasi Bukhari Lauk Ayam Masak Kicap - menjilat2 jari anak2 makan .... wlaupun simpleeee jeeeee masakannya tapi sedap la kut ... sebab saya pun 3 pinggan..!! ( small plate ok ... )

hari ni, JUMAAT - saya berpuasa lagi dan insyaAllah sampai hari Sabtu nanti utk sambut Wukuf di ARAFAH ... :-)
at this hour ( 4.45pm ) - tak masuk dapur lagi - lauk tengahari cuma dari dapur bawah pokok tepi Bangunan TNB P.Putih ... rasanya teringin nak buat SPAGHETTI CARBONARA ... tengok  lah ...

jumpa lagi -

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant