Followers

Friday, December 30, 2011

...ulasan tepat mengenai Tentang Dhia

Assalamualaikum ...

Salam Jumaat semua yang dirahmati dan dikasihi Allah swt sekalian ...:-)

... belum ada entri masak2 lagi sari dua ni - ini pun baru sudah makan tengahari selepas sepagi bersilat di dapur menyediakan juadah utk makan tengahari anak-beranak. Alaaaa.... hari ni masak simple sangat ALL-IN-ONE orang kata apalagi kalau bukan NASI AYAM ... ^__^ MENU yang lengkap bagi saya tapi agak renyah jugak menyediakannya... apa2pun, alhamdulillah - semua kenyang dah ...

... berbalik pada tajuk entri di atas - memang semalam saya sempat menonton episod akhir TD - sepanjang minggu ni kira berasap jugak telinga, berombak jugak hati melihat 'ketaksuban dan ketaatan dan kesetiaan' ( tak berapa kena pada saya ... hurmmm... ) sang isteri pada sang suami. Maaf - bukan saya sombong atau tidak setuju dgn Dhia tapi kita ada pilihan, ada hati dan ada akal .... mungkin mengharap Jannah dan Payung Emas di SANA kelak - itu pilihan Dhia tapi mungkin tak sama dgn isteri seperti saya - bukan juga jenis melawan suami cuma kita ada pilihan untuk hidup bahagia kalau itu yang kita harapkan ... hmmmmm - ntah la tapi to me, still the Zikir's family including him was just way too much as a Muslim human being .... wallahu'alam...

... anyway, saya syorkan anda membaca ulasan dan pendapat KAK JUN of CUPCAKE KASIH mengenai Tentang Dhia ini.... memang tepat dan itu yang saya rasakan ... sila klik DI SINI ... Tima kasih Kak Jun.

2 comments:

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant