Followers

Tuesday, December 13, 2011

...hati belum berOmbak lagi

Assalamualaikum ...

...tak tau lah - hingga ke saat ini orang masih bergelora menceritakan kehebatannya - jalan ceritanya - para pelakonnya - sinematografinya - airmata jantannya - ombak cintanya - rindunya .... hurmmmmm -
...ntahlah, hati belum berOmbak untuk menontonnya walaupun preview ceritanya bagaikan tsunami melanda dan merata ceruk manusia mengulas akan kehebatan cinta dan rindu mereka ...
...apalagilah novelnya pun saya tak pernah baca ... ramai teman pula mengesyorkan untuk menontonnya kerana ada 'isi' cerita ini, adik yang kaki wayang pun dah menonton, anak dara saya sendiri pun dah menonton dgn sepupu2nya ... tinggal saya je lagi yang belum menyokong - nak cadangkan pada en hby utk menonton bersama - tak usah mulakan ler ... dijuih mulut ada lagi ... sorrryyyy ...
...apa2 pun memang saya KEBERATAN nak tonton - ( biar saya dan DIA tahu sebabnya )


full story here ....

...bila saya tanya adik, apa yang terkesan sangat bila menonton citer ni - sampai orang tak henti2 puji san simpati.... dia kata sebab AARON AZIZ menangis - mengalirkan air mata jantannya ... hurrrmmmm ......
 ( berdrama - boleh le ..) hakikatnya ada ke Lelaki bertitle SUAMI sebegitu ....? cer cuba jawab sikit ...

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant