Followers

Thursday, December 8, 2011

... ada ke Wordless Thursday ?

Assalamualaikum ...

...selalu orang akan letak Wordless Wednesday or WW entri untuk hari Rabu .... saya tertanya2 juga kenapa .... maklumlah saya ni bab2 blogging memang masih hijau lagi sangat ... dan masih lagi belajar - so, seperti biasa saya google search makna 'Wordless Wednesday' ni ... salah satu website yang saya klik, menjawab dgn tepat jawapan yang saya harapkan ....


On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn't need any description.

Read more: http://wiki.answers.com/Q/What_is_wordless_Wednesday#ixzz1fwqmZKSl


so, obviously jawapan pada tajuk entri saya ni - there's no Wordless Thursday .... :-) 

hence, i shall continue with my 'celoteh kedai cafe' ( upgrade sikit dari kedai kopi :p ) for now - the normal me.

( Pardon for my bahasa rojak in my blog becoz' that is just me ..... terasa nak berojak bahasa saya ikut, terasa nak bersemangat patriotik BAHASA JIWA BANGSA saya buat namun apa jugak bahasa kita gunakan di blog, kita jangan sampai bahasa kurang ajar yang keluar sama ..... ok?)



2 comments:

  1. salam, Wordless Thursday pn ok gak....tp kalau dah suka celoteh tu , kira takdela entri wordless...

    ReplyDelete
  2. w'salam .... itulah kisahnya, bila suka celoteh sensorang, mana ada wordless dah ya ... walau sekadar gambar dipostkan kurang2 caption tetap ada .... :-)

    ReplyDelete

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant