Followers

Sunday, October 14, 2012

Chocolate Moist Cake for Birthdays ... Edible Image

Assalamualaikum ...


...antara tempahan-tempahan kek harijadi sepanjang minggu ini terutama untuk kanak-kanak - selalunya saya syorkan Kek Cokelat Lembab dgn Chocolate ganache frosting ... mmg anak2 sangat-sangat menyukainya .. lebih2 lagi dihiasi dgn EDIBLE IMAGE pilihan karakter kartun masing-masing ... feedback saya terima semua anak2 teruja sahaja ...! Special sikit kek saya ... saya tambahkan lagi hiasan cokelat2 yang berwarna warni dan kek cokelat tu bukan sebarang rasa cokelat saja tapi ada sesuatu saya tambah kepadanya yang membuatkan semuaaaaaaaaaaa orang suka - insyaAllah :-)))

jom - kita intai kek-kek tersebut ya ..

HAPPY BIRTHDAY QAYYIM ... again! mamanya Rin - this time celebrate with the family...




HAPPY BIRTHDAY KHALISH RIFQY .... mamanya Fiza




 
 Dua-dua kek dihantar pada hari yang sama ... Jumaat ... thanks Mamas ...




No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant