Followers

Thursday, October 11, 2012

Blue REd VelVet Cake - experimenting

Assalamualaikum ...


...kek Blue Red Velvet ni minggu lepas saya buat .. takda masa nak kongsikan gambarnya di sini haritu ....

ceritanya - saya teringat2 kesedapan ( hehehhehe ... sendiri angkat bakul ka ... ) red velvet cupcake yang saya buatkan untuk jualan di sekolah - Hari KO-KO kawan kepada anak dara saya baru-baru ni .. so memandangkan cream cheese ada lagi dan kebetulan saya nak melawat makcik saya ... maka jadilah Kek Biru Merah Baldu ni ... sebelum ini saya pernah lihat Blue Velvet Cake di channel AFC - itu yang tercetus idea untuk satukan/'combined' dua warna dalam satu kek .... :-) ting..!!

- jom la tengok hasilnya ... ( tapi warna birunya seakan kehijauan lak ... )


- when it comes to cheese, cream cheese ... i surrender - hehehehhe ...


No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant