Followers

Monday, September 17, 2012

Kek Hantaran Pertunangan - Biru Putih

Assalamualaikum ...


...malam ni nak masukkan entry gambar kek hantaran pertunangan baru-baru ini... tempahan melalui Ajie utk officematenya ... thanks u both ... ( Seruan Islam Office ). Sebelum tu nak kongsi citer sikit ( tak tanya pun ya ... hehehehe - takpe saya nak citer je ) - nowadays, saya tersuka rama-rama/kupu-kupu/butterflies :-)) gara-gara teledrama 'DEJAVU DI KINABALU' ... suka saya citer ni ( memandangkan saya bukan peminat setia drama berangkai-rangkai ni ... kebanyakan dramanya tidak mengundang saya utk melekat punggung utk menontonnya mahupun menunggunya hari2 - mungkin disebabkan barisan pelakonnya kut .. macam DDK ni saya suka kat Aqasha sbb dah lama tak tengok dia berlakon dan gandingan dia dan Tiz - quiet sweet to me and furthermore si Nazim Othman makin mendapat tempat di hati penonton - he is not bad too ...)
dan juga ... saya menyukai lagu tema untuk drama DDK iaitu 'BUTTERFLY' nyanyian Melly feat. Andika Pratama

jap ... saya rasa nak upload clip video lagu ni .. ok kan ... ?



actually .. saja jer nak kaitkan 'Butterfly' ni dengan kek hantaran pertunangan kawan saya ni ... since temanya BIRU PUTIH then frosting dgn buttercream so i tot macam plain aje kek tu so saya gubah lah sikit kek itu agar nampak ceria-ceria sikit dan sedikit warna-warni ...

.. take a look :-)


   


 so ... this is it -


No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant