Followers

Sunday, September 23, 2012

Happy Birthday Nurkhairina & Nuris ( Garden Theme )

Assalamualaikum ...


... untuk tempoh 48 jam saya bertungkus lumus menyiapkan 3 biji kek ( 2 kek HJ & 1 cheese cake ) - 2 biji utk last minute order ... saya tetap terima :-)

Ibunya Khairina ni adalah kawan baik semasa zaman sekolah dulu - Wan Maizura namanya ... Thank you Wan for the repeat order .. tahun lepas, 2011 Khairina/Wan tempah 50 biji cupcake harijadi chocolate untuk dibawa ke sekolah ... tahun ni mereka meraikan Harijadi Nurkhairina anak beranak saja .. dan permintaan Khairina sebiji kek TIRAMISU Cokelat...

... saya lebihkan deco pada kek ini - saja utk memahirkan skill ( namun masih banyak lagi perlu diperbaiki - kena menuntut ilmu lagi ni ... ermmmm - mungkin dgn Kak June of Cupcakekasih ;-)) )



 *********************************************************************************

... untuk Kek Harijadi NURIS pula ( haaa ... yang ini last minute order :-)), tempahan melalui Farah ( PUO ) yang baru-baru ni ada order kek harijadi untuk anaknya AMMAR, kek Spiderman tu .. ingatkan .. entry yang lepas? :-)
Kali ni Farah tempah on behalf kakaknya untuk birthday Nuris ... simple cake ( within budget ) but insyaAllah sedap ... delicious ;-)


 
... kek ini pun saya lebihkan deco sbb saja nak menceriakan suasana sambutan harijadi anak-anak kecil ( sementelah bahan-bahannya ada lebih - simpan nanti kematu pulak..hehehehe )






... di samping itu , Farah juga ada menempah sebiji kek cheese ( kecil ) - Blueberry ( flavour ) Cheese Cake Baked untuk mencuba ...








... harap semua berpuas hati ya dan terima kasih banyak-banyak daun keladi .... ;-))



No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant