Followers

Friday, September 7, 2012

Happy Birthday Ammar - Spiderman

Assalamualaikum ...


... alhamdulillah, syukur bertambah lagi seorang kenalan baru@customer baru ... perkenalkan dirinya sebagai Farah, seorang tenaga pengajar ( kalau x silap pendengaran saya ) di Politeknik Ungku Omar, PUO ... beliau bertandang ke blog saya dan lantas membuat tempahan ( melalui perbincangan di email saja :-)) sebiji kek harijadi untuk anak lelakinya yang berusia 5 tahun .. AMMAR. Comel2 anak2 Farah, berjumpa dgn mereka semasa menghantar kek harijadi tersebut tempuhari ...

... senang berurusan - mahukan karektor kartun terkini untuk EI -


... memang seronok menghias kek ini ( walaupun last minute idea ... ) ... penuh dengan cokelat bagai - memandang kanak2 berusia 5 tahun dan keknya dibawa ke sekolah tadika untuk diraikan bersama rakan-rakan, maka saya lebihkan hiasan cokelat melatari kek cokelat lembap ni ... pasti anak2 kecil teruja kan ...


... saya tidak membazir EI yang ada dan menggunakan kesemua EI yang didatangkan bersama satu yang besar dan dua yang kecil .... :-) Rakan-rakan saya di FB pun teruja dan memuji kek yang cantik ( katanya ) dan ceria-ceria ini ... soooooooooo colorfullllllll .....

Moist Chocolate Cake ( +_1.5kg )
Frosting with Chocolate Ganache
Deco with  Edible Image & Fondant lettering

... juga harga kek ini sangat berpatutan
... untuk tempahan : 012-5745187/SHC - Rin


No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant