Followers

Saturday, September 22, 2012

..untuk sekian kali

Assalamualaikum ...


ya la .. untuk sekian kali saya rasa nak 'rename/re-branding' blog dan niaga saya ni ... hehehehhe - hadoiii .. berapa kali mau tukar daaaa ...

rasa nak tukar pun atas dasar relevan tidaknya nama blog dan apa yang saya paparkan dalam blog ni .. selagi saya tak puas hati selagi tu saya rasa gataiiiii akaiii jer nak tukar-tukar - hahahaha ...

sebabnya saya nak betul2 serious nak kembangkan usaha dalam bidang bakery ni, sesak2 nanti banyak membantunya ... kan - saya suka mengadun kek dan dekorasinya ... teruja betul saya bila dapat berkarya atas kek :-)

so, bila betul2 dah tetap hati dan re-name yang mantop untuk blog ini ( saya malas nak buat blog baru khas utk baking - tak mampu nak maintain banyak2 ), saya nak buat sticker dan business kad semua utk edaran .. :-) itu yang saya berhajat sekarang ni ... impian saya pula saya nak ada bangunan kedai atau tidak2 pun sepintu kedai utk bisnes baking ni dengan NAMA/Brand name saya sendiri .... besar hajat impian saya ya, insyaAllah ...

so .. ok ya .. saya tukar ya .... ?

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant