Followers

Wednesday, April 18, 2012

New Product on The Blog - MSC

Assalamualaikum ...


...semalaman saya tak tidur menyiapkan beberapa jenis kek dan dessert utk jualan ( tak sempat nak bergambar pun - too exhausted when all finally done ). Cuma teruja sedikit sebab first time buat APAM POLKA DOT - dah puas saya jelajah blog2 rakan2 maya dan kebanyakannya semua sudah khatam belajar buat APD dan ramai juga yg dah menjualnya cuma saya je yang ketinggalan ketepi ... huhuhu

...saya 'self-taught' so, memang lambat sikit la nak catch-up dgn benda2 seperti kek2 baru, pudding ke, kuih talam ke - semua ini 'queue' je dalam otak saya menunggu isyarat utk dikerjakan :-)). APD ni memang dalam top list saya utk mencuba so, malam tadi saya membuatnya dan hasilnya tidaklah menghampakan sangat dan rasa pun ok ok je bagi saya - tapi anak2 yang kecil teruja melihat APD dihidangkan subuh tadi sebelum ke sekolah - siap bawa bekal sekali ke sekolah dua beradik kecik tu ....

ini lah rupanya APAM POLKA DOT saya - verdict : will be continue on making ... 






...filling blueberry & chocolate

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant