Followers

Monday, April 2, 2012

Pertama kali mencuba ..... by DF

Assalamualaikum ...


.... alhamdulillah selepas 27 tahun hilang dari pandangan dan berita, dengan kuasa Allah ( melalui fb ) bersua kembali rakan sekolah baik menengah maupun rendah iaitu Datin Nur Fadhilah ( dah bergelar Datin kwan kita ni .. ) mesranya tetap sama seperti dulu2 ...:-)

.... kebetulan ada kenduri oleh keluarga ibunya di sini, maka DF menghantar pesanan di fb untuk menempah 3 biji kek untuk jamuan tersebut .. khabarnya kenduri bersama anak-anak yatim .... rakan2 sekolah saya sebenarnya ( yang duduk jauh ) ramai dah bising kat saya .. bila mereka dapat merasa kek hasiltangan saya sebabnya ramai rakan2 yang dah menempah dan merasa, memuji2 sedap :-) bukanlah pujian saya harapkan cuma rasa amat berbesar hati bila mereka semua memberi sokongan dan galakan dan secara tidak langsung mempromosi perniagaan dari rumah yang saya jalankan sekarang ....

kita lihat kek2 tempahan beliau ya...btw - Terima kasih ya Datin :-)



...Carrot Walnut Cake, Moist Chocolate Cake & Chocolate Strawberry Cheese Cake ... yumm..yumm...

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant