Followers

Saturday, April 14, 2012

..Ustazah dah berkenan jugak .....

Assalamualaikum ...


- alkisahnya, setiap kali tempahan saya terima, pasti saya akan menangkap gambar hasilnya dan updatekan terlebih dulu di facebook wall saya :-) so, macam2 remarks yang diterima, alhamdulillah semuanya positif belaka - hati pun girang + teruja dan bersemangat .... dalam pada tu ramailah rakan2 fb yang terliur melihat kek2 yang di'hidang'kan di depan mata skrin mereka .... well, saya apa2 pun minta maaf bebanyak pada dorang sebab bukan niat utk menggoda jiwa raga 'appetite' mereka ... hahahaha - bagi yang tak tahan tu ... tu yang menjadi tempahan masuk ... begitu jugalah dgn kisah cik ustazah kita ni ( bekas rakan serumah adik saya di Tapah ) .. dia teringin nak merasa Kek Cokelat Lembab yang memang top-sellar saya selain dari Kek Lobak Merah ...

- weekend baru ini, dia balik ke kampung di Utara, so - dia order la sebijik CMC ni utk dibawa pulang ...
... lihat la - menggoda jiwa ke tak ... hahahahaha ( perah santan...! )

Moist Chocolate Cake with double layer chocolate topping

On top of topping - sprinkle with chocolate rice, almond nibs & chocolate coffee beans

i crafted my own tag/sticker :-)

 ...respon dari Ustazah Habibah Ahmad - "sedap kak aza - terima kasih...."

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant