Followers

Thursday, February 16, 2012

Pandan Layer Cake

Assalamualaikum ...

..jemput minum petang ....
...dah lama mengidam nak makan dan buat kek lapis pandan ni .... bila semalam dah rasa kebah dari radang telinga, cepat2 saya usahakan membuat kek ini.
...alhamdulillah - tidak mengecewakan ... anak2 suka sangat kek ini - bak kat fiqah kat abang faridnya tatkala farid pulang dari sekolah ... "sedap gilerrrr mama masak ..." 
...saya buat loyang kecil saja namun dapatlah jugak membekal sebahagian kek pada sepupu/Mirah ( ngap..ngap lepas satu satu masuk mulutnya masa saya jamu dia di rumah ) dan sebahagian lagi saya kirim kat kawan saya - Shima ...


ini lah rupa kek lapis pandan saya - cuma 2 lapis sahaja sbb loyang tak cukup inci ... hehehehe...








No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant