Followers

Tuesday, February 21, 2012

Happy Birthday Aiman ...

Assalamualaikum ...


..selalunya bila pelanggan memberi sepenuh kepercayaan untuk kita menghias kek atau cupcake untuk harijadi seumpamanya - terus terang ( bagi orang baru dalam baking & deco macam saya ) saya katakan - saya buntu jgk utk mencari idea takut tak kena gaya ... anyway, saya usahakan la jugak meng'google' blog2 atau website2 yang ada - just for an idea ..

cupcake harijadi ini untuk anak kawan Yong ( yg selalu menempah tiramisu cake dari saya tu .. satu keluarga suka tiramisu cake ) ... terima kasih saya ucapkan atas kesudian dan  kepercayaan menempah dari MSC ( MySyaza Cakes aka Syaza Home Cafe' ) ...

Happy Birthday AIMAN :-)

..lettering dari fondant

...ini kira double frosting - chocolate ganache & buttercream

Moist Chocolate Cupcake
with Chocolate Ganache & Buttercream
Chocolate Balls

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant