Followers

Monday, September 26, 2011

..nana jasmay @ our cousin's wedding reception

...assalamualaikum - selamat pagi - good morning ..... :-) kita senyum dulu -
pepagi ni tetiba teringin pulak nak mencuba resepi tiramisu - yess ... tiramisu - tak pernah cuba lagi buat tapi nampak sedap apatah lagi bercream cheese bagai.... google resepi tiramisu - kebanyakan version kita tidak menggunakan telur/eggless dalam resepi bila dilihat pada recipe antarabangsa, well... the original recipe of tiramisu uses eggs and mascarpone cheese - tak kisahlah kan janji sedappp dan menjadi...
insyaAllah - will make this tiramisu and add to my home cafe' menu...

anyway, back to entry's title - weekend baru2 ni saya bersama2 keluarga dari Ipoh turun ke Putrajaya ( berkonvoi 3 kereta) menghadiri majlis perkahwinan sepupu saya ERNAWATI & AZWARDI pada 24.09.2011. Meriah majlisnya yang diadakan di Taman Botani Putrajaya berkonsepkan Garden Wedding - ramailah saudara-mara dekat dan jauh datang memeriahkan majlis ... :-)

di sana, berjumpalah kami dgn keluarga si cantik manis Nana Jasmay - yang dah lama kami tidak berjumpa, last jumpa Nana & family pun masa wedding kakak sulungnya Dilla ... Nana adalah dua pupu saya, bapa kami adalah sepupu ... masa kecik2 dulu hingga remaja Nana selalu jugak ikut balik bercuti/bertandang ke rumah keluarga kami di Ipoh tapi sekarang bila dah besar ni dah jaranglah baliknya apatah lagi orang seperti dia sekarang yang sentiasa sibuk dgn kerjayanya ... alhamdulillah masih maintain sopan dan hormat budaknya ... sentiasa ceria:-)

btw, Erna ( pengantin ) adalah sepupu Nana, mama Erna & Babah Nana adik beradik, both are my second cousin...

Sweet & Beautiful Erna & Handsome Azwardi

Eldest Bro ( in white), Hubby, Sister In Law & Me

...with cousins, sisters & cheerful Uncle (Su)

Me & Nana

Hubby, Anis (Sis), Azmin (Sis), Me & Izan (SIL)

Sweet Nana

En. Hby & the lil' kiddos

...Forever Loving Mom & Dad

Nana & Me

Me, Mak, Nana, Maksu, Pak Ed & Wah

2 comments:

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant