Followers

Monday, September 19, 2011

Cerita Aidil Fitri II

...bila badan dah sihat segar bugar terasa nak menjamu orang lagi, so baru-baru ni ( 18.9.2011) sempena harijadi anak dara saya yang ke 15 tahun, saya ke dapur lagi memasak sensorang utk jamuannya .. but actually kan ... it was more to my open house invitation - whereby i invited my kawan2 sejak zaman sekolah lagi datang beraya .... :-)

( sorry ... malas nak tulis pepanjang .... )

menu : Nasi Bukhari, Ayam Masak Hitam Manis,
Spagetti bersos cendawan dan ayam,
s-mini cupakes : red velvet & choc moist

Cousins & my younger son

my cousin Zarif  diapit anak2 buah ( my sons ),
belakang my sister's son

my sister, cousin & uncle

En. Hubby diapit mak dan adik saya

My friends - Shima and Anida datang beraya
bersama keluarga masing2 - meriah sangat..! and
it was their 1st time & mine beraya di rumah saya

...sememangnya duduk bersantai bersimpuh bercerita
sambil menikmati juadah..

bertudung biru , kawan sekolah juga - Hjh Wan Maizura
datang per1 kali bersama keluarganya

Anida dan tuanrumah

Teman, Yuslina (Yus) yg datang akhir sekali bersama
keluarganya

..bersama bergambar dengan keluarga Shima ( yang rajin menempah kek)

Anak dara sedang menjamu rakan2 tusyennya...

errr.....nama je tokey kek - nak buat kek birthday elok2
utk anak pun tak cukup masa ... sempoi je keknya tapi
SEDAPPPP ...;-) ( btw, frosting yg agak sememeh tu
kerjatangan anak dara saya ya ... bukan saya..hihihi )

cupcake on cake .... cakecupcake


No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant