Followers

Sunday, April 14, 2013

Cupcake Harijadi

Assalamualaikum ...


.... sudah 2 minggu di bulan April 2013 - cepatkan masa berjalan ... berlalunya pun tidak kita hargai .. betul? terpulanglah pada tuan punya badan ya .... tinggal beberapa minggu je lagi kita akan menunaikan 'tanggungjawab' kita ( kata deme .. ) utk menentukan masa depan anak cucu keturunan kita ( kata deme lagi .. ) betul ke dorang yang tentukan masa depan keturunan kita ...?? Bukan ke semuanya terletak di dalam penguasaan Allah Azzajawalla .. ? Janji-janji yang ditabur dan yakin akan dikotakan ... tanpa diikuti In Shaa Allah .... boleh gitu ke? Nanti .. pandai2lah jawab ya .... ^__^

.. di pagi Ahad yang sejuk nyaman ni, ( pukul 4 pagi tadi - telah berlaku hujan ribut dan petir serta kilat di kedaerahan saya - memang amat mengingat terus pada hari Kiamat ... kalau begini keadaan cuaca sudah cukup mengecutkan perut apatah lagi hari Kiamat kelak - dengan Bumi akan digulung2 bagai tikar buruk.... ) saya kongsikan dulu gambar cupcake yang ditempah oleh guru sekolah dan kawan sekolah anak dara saya ... buat halwa mata saya ....


- Red Velvet Cupcake tempahan Uztazah ( guru kelas anak dara saya ) -


 - Moist Chocolate Cupcake with Choc ganache tempahan kawan kelas anak dara saya .. sambut ramai2 kat sekolah -


- terima kasih semua -



No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant