Followers

Thursday, April 4, 2013

Magnum CHEESE CHOCO BAR

Assalamualaikum ...


... HIDUP ini ujian, hidup ini cabaran, hidup ini syurga dan hidup ini juga neraka bagi mereka-mereka ( kita-kita juga - kenyataannya ) yang menjalaninya dalam perspektif masing-masing ... Jom kita hidup dalam perspektif yang betul dan benar berlandaskan AL-QURAN dan HADITH ... ^__^

... kadang2 kita tenang di pagi hari tapi tak semena-mena kita menangis di tengaharinya - kenapa ...? tanyalah 'hidup kita' yang kita pilih tu .. jadi jawabannya ada pada kita dan penyelesaiannya juga ada pada kita dengan izin DIA ...

... pagi ini saya tenang dan ceria tapi pada masa yang sama DIA menguji hati dan perasaan saya - itu cabaran hidup saya ... tak pa, kita ceria-ceriakan balik dengan 'dessert' saya hasilkan ini ... pengubat hati :-)




... ada saya terbaca di FB saya ( someone's posting ) yang ice-cream MAGNUM yang iklannya kerap keluar di TV sekarang ini ... tidak halal la pulak disebabkan agent E yang ada dalam bahan-bahannya .. wallahua'lam ...

... Magnum Cheese Choco Bar ini saya buat sendiri - homemade dari adaptasi ice-cream Magnum tu la ... ;-) saya kan menyukai cheese jadi saya garap RESEPI SENDIRI utk menghasilkannya ...




 Bahan utamanya sudah semesti cream cheese dan chocolate ....

( to be continue )  .. tunggu ya ... tq


No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant