Followers

Tuesday, May 14, 2013

Tiramisu Hari Ibu ...

Assalamualaikum ...


12.05.2013 - Hari Ibu 2013 .... pagi2 bila landing di sebelah better half - 'lite xoxo' menyapa :-) tq babah ... we started the day with morning breakfast at home - i prepared cucur udang & jagung, then ... we had lunch  at a fastfood restaurant in AEON shopping complex later we went for a movie - 'Iron Man' - best gilerr jugak citernya ;-)


Earlier - i have prepared sebiji kek keju a.k.a TIRAMISU Cake for the occasion .. saja2 sesuka - tengah rajin kan lagipun sebelum tu saya menyiapkan 2 biji tempahan kek sempena Hari Ibu ni ... bila tengok Tiramisu cake yang ditempah tu .. rasa teringin pulak nak buat utk makan2 di Hari Ibu ....

So, sebelah malamnya - saya hanya masak bihun goreng dan saya rebus jagung manis utk makan2 ... then saja2 bergambar bersama kek Tiramisu saya tu ^__^




Malamnya juga saya mengajak adik sepupu saya Mirah bersama keluarganya ( my beloved Pakcik PakEd and Maksu anak beranak ) dan ke rumah - saja2 makan2 kek dan lain-lain - lagipun lama tak berjumpa dan mereka pun tinggal berdekatan ....

Ini lah kek TIRAMISU di Hari Ibu 2013 ... anyway, everyday is Mother's Day or Mayday...mayday ... hehehehe ...





... To All Mothers - You are God's ever most gentle creature but with your bare two hands - YOU ROCK THE WORLD ...!!


2 comments:

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant