Followers

Tuesday, February 12, 2013

.... gembira sangat ! disebabkan Kak Azlita_Aziz

Assalamualaikum ...

haaaa ... itu lah first entry tuk malam ni - sebabnya sebelum ni saya tertanya2 sapa la yang akan menjadi atau mengikut blog saya ni lagi sbb dah terhenti pada '72' suatu tempoh yang lama .. well, it is not a big deal pun sbb bukannya saya ada 'traffic' cuma kekadang teruja jugak nak tau sapa yang sudi mengikuti blog kerdil saya ni ... tau - tau, jap tadi saya scroll ke bawah ... ada new member ... hah..! Azlita Aziz ...???? terus saya cek icon tu .. betul ke ni? ... saya klik kat blog "Masam Manis"http://fromintankitchen.blogspot.com/ ... cek nama betul2 ... eh, betul la .. Azlita Aziz ... aaaaaaaaaaa - suker suker suker nya...!! :-)))) Thanks so much Kak Ita - u have no idea how honoured i felt right now ...

saya peminat tegar hasil kerja air tangan kak Ita ... apatah lagi senifotografinya - mmg tak terikut saya .. but all my salute to her .... her food artwork .. the best ever to me ..!

...bila Ben Ashaari http://www.benashaari.com/ 'join member' kat sini pun saya dah teruja sakan sama ... hehehehehe

... ok ok - cukup dah terujanya ... terima kasih banyak2 .... semua :-)


- check out my next entry lepas ni .....

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant