Followers

Thursday, July 14, 2011

...feels like a walking zombie & blogwalking

...at the moment that is exactly how i feel .... 3 nites in a row i didnt have enuff sleep, very occupied with everyday routine plus baking :-( How aaarr..?
i love doing what i am doing now but plus the everyday routine/house chores....? - i am the walking zombie!
hanya semangat, kecekalan dan ketaqwaan serta kecintaan pada apa yang dilakukan bersama keredhaanNya - membuat diri masih tegak berdiri biar tempang di kaki biar perlu diseret ke tengah ke tepi - aku akan tetap terus berdiri... sebentar tadi, blogwalking kat seorang pengunjung baru 'dila'... bahan bacaan untuk pengetahuan serta pedoman di blognya - menyentuh ulu hati dan akal fikiran..thanks dila:-) membuat hati berasa lega atas semua ketentuanNya.

begitu juga pagi tadi dapat menyudahkan dan menyampaikan tempahan cupcake seorang sahabat bersama teman-temannya untuk meraikan hari bahagia mereka di kantor. namun ada sedikit salah faham bagi pihak diri ini memahami tuntutan tempahan sahabatku Yus...terasa terkilan juga hati ini rasa tidak dapat menunaikan hasratnya - ( kekadang diri ni lambat panas utk menangkap percakapan org atau utk memahami dalam jangka masa yang singkat tanpa susulan ... errrr ... sign of ageing - owh NO...tidakkkk...!)

...situasi adalah pengalaman adalah pengajaran TANPA situasi takda iktibar takda pembetulan.... Makanya apa jua yang terjadi - harus berfikiran positif ya..:-)

1 comment:

  1. bahan bacaan sedemikian dapat membantu kita supaya tidak lemah semangat apabila dlm keadaan susah / sukar.. ^_^

    ia beri kesan pd diri saya & moga ia juga beri manfaat kpd orang lain yg sudi membacanya..mudah-mudahan, amin..

    ReplyDelete

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant