Followers

Sunday, March 10, 2013

Bubur kacang hijau & Baguette

Assalamualaikum ...

saya suka bubur kacang hijau begitu juga dgn bapak saya ^___^ dan saya tahu en. hby pun suka bubur kacang hijau cuma dia 'appetite' aka seleranya kecik .. tak kuat makan - anak2 saya pun suka bubur kacang hijau ni ... pendek kata semualah suka ...:-)
hari ini saya rajin memasaknya .. dan

- saya suka makan bubur kacang hijau dengan roti
- saya suka makan bubur kacang hijau dengan biskut kering - petak 4segi tu
- saya suka makan bubur kacang hijau bila ianya sejuk - baru kuar dari petiais
- dan saya cuba makan bubur kacang hijau dengan 'Baguette' pulak - rasanya sedap jugak *__^


 ...saya juga suka pada pantun-pantun lama kerana susun bahasanya yang bersahaja dan indah ....


No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant