Followers

Wednesday, March 18, 2015

Strawberry Cheese Cake Pasu Bunga

Assalamualaikum ...

... errr - pelik pulak nama kek ni ya ... haaaa - ini spesel, ini kek harijadi saya - taukeh kek punya kek harijadi ... huhuhu


... 17.03.2015, bertambah lagi umur saya namun tetap bersyukur Allah swt masih membenarkan saya menghirup udaraNYA untuk sekelian kalinya... Alhamdulillah. Biarlah usia bertambah asalkan ianya selari dengan kematangan mengharungi hidup ini. Takda orang boleh menggembirakan hati kita melainkan DIRI KITA SENDIRI .. so, saya buatlah kek yang tak pernah lagi kut orang lain buat .... and mungkin selepas ini ada orang lain mula buat ( kalau dia singgah ke blog saya la ... huhuhu ) dengan idea saya ini ...

By the way, this cake totally can be eaten from the Pot to the Flowers - nothing artificial, homemade thru' out the process








HB2ME 17032015

Rahsia Kek Strawberry Cheese Cake Pasu Bunga telah terbongkar di sini .....



... belum dibuka untuk tempahan lagi - harap maklum ...

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant