Followers

Thursday, October 23, 2014

Kegilaan Roti Sarang Lebah

Assalamualaikum ...


.... saban minggu saya meroti - ada saja permintaan untuk roti ini ... kawan baik saya Shima, first time dia cuba merasa (menempah) bersama keluarganya - terus 3 hari berturut2 dia order ... katanya anak2 dia suka sangat dengan sos butterscotch tu ... sama la dengan anak2 saya di rumah ni ... cicah butterscotch dah seperti merendam roti dalamnya .... penangan roti sarang lebah ni ...saya pun dah tak lalu nak ambil gambar roti yang berpek-pek saban minggu ...

.... untungnya bila buat roti ni pasti saya buat lebih untuk makan-makan anak2, kalau tak ngedit je deme tengok terliur ... sian pulak kannnn ...

.... jom layan foto2 RSL saya ni ..







... separuh dari roti ni - saya sorang yang makan ... hehehehe ...


.... ini versi gedabak RSL saya panggil ...



...rotinya memang lembut dan tak manis -

.... sos butterscotch yang buat penyedap roti ini ...

... just text or whatsapp je kat # ni untuk tempahan ... 012-5745187 ... tq!


No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant