Followers

Monday, August 27, 2012

...sebulan Ramadhan - sebulan ler blog berpuasa sama

Assalamualaikum ...


....:-)) hadoiiii ...gitulah saya, masuk ramadhan dulu, terus blog pun berpuasa sama - mmg tak da mood sangat nak berblog pada Ramadhan kali ni ... nak kongsi juadah yg disediakan pun terasa malas dan berat - bukan kedekut cuma ... ntahla rasanya juadah berbuka seperti juadah2 biasa2 yang saya selalu sediakan so - tak perlulah nak diulang tayang :-) maaf ya ....

.... masuk minggu ke-2 ramadhan, saya dah semakin sibuk dgn tempahan biskut raya - alhamdulillah tahun ini berlipat ganda tempahannya dari tahun lepas ... tumpo ( kata org perak ) juga saya menyiapkannya, sibbaik ada sepupu saya cik mirah menolong di siang hari ... thank so much ya mirah ( tahun depan dah tak dpat nak menolong dah kan ... )

... to be continue ....

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant