Followers

Friday, June 1, 2012

Kek Hantaran Pertunangan Tema Kuning Putih

Assalamualaikum ...


... Ijan kata "awak buat jer mana2 yang cantik ..",  "mana2 ajer la janji cun.."  ... :-) kira senang kerja saya kan bila diberi kebebasan utk berkarya...wbg pun, details jenis kek dan kotak pembungkusan tetap saya minta pelanggan tentukan atau sekurang-kurangnya beri idea dan sekiranya semua terletak pada saya sepenuhnya maka aspek kesesuaian majlis - dekat jauhnya - utk dipandang atau ditutup .. perlu saya tahu jugak :-))

... bila berkarya, saya tetap memilih bunga yang berwarna kuning/krim/ada hijau2 sikit + warna putih ... rasa sejuk mata memandang ...

... tempahan IJAN ( Lost World Of Tambun ) - thanks Ijan :-)

" Selamat Bertunang " - simple jer
( sebagai hadiah dan dibuat hantaran utk saudara )

 ...gubahan menggunakan Gum paste Flower + Fondant Five-Petal Flowers ( handmade )
with fondant lettering

Cake : Butter Cake with Blueberry Flavor
2 layer : layered with cake cream
Body frosted with Cake Cream


No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant