Followers

Monday, June 11, 2012

...hati berbunga-bunga, BA follow saya

Assalamualaikum ...

..sejak malam tadi hati ni tersenyum2 saja - bermula dgn siang hari Ahad bila menonton NONA muncul segmen bersama BEN ASHAARI dgn Baby Qhaliffnya yang comel bersama isterinya juga.. memang sepanjang menontonnya saya peratikan gerak laku Ben yang tried sooo hard to be 'bersahaja' but at the same time ... tersipu2 malu bila shot 'sambil buat kerja rumah' dirakamkan ... kelakar ko ... he maintained cool and calm but sweet to me ... heheheheheh - jangan marah ya BEN .. then malam hari, akak menyapa BA di blognya - tau2  later at late nite saya on blog saya ... thereeeeeeeee - BEN followed blog saya ini - mau tak senyum lebor ( kata org Perak ) sampai ke telinga dibuatnya ...!

..ya lah, sapa lah sangat akak ni kat dunia blog esp. baking & cooking - masih baru sangat ... tapi semangat utk terus maju tetap utuh :-)) - en. BA sudi FOLLOW ( i followwww...kata SY) pula.

anyway, TERIMA KASIH BEN ... akak memang suka penulisan di blog awak yang santai dan bersahaja - mengena tapi penuh humor ... TAHNIAH juga kerana memilih menjadi 'Mr. MAMA' sepenuh masa dan apa2 yang awak katakan tentang pilihan ini - akak tabik hormat kerana ada kebenarannya... berani menongkah arus dan mengubah perspektif masyarakat terhadapnya ... Bravo Bro!

BEN ASHAARISila klik SINI bagi anda yang ingin mengenali Ben Ashaari lebih dekat dengan penulisannya.

              

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant