Followers

Tuesday, March 29, 2011

....buahtangan untuk teman

..siang tadi melawat seorang teman iaitu sahabat di zaman persekolahan menengah di RPS Ipoh... Datin Rabiatul Adawiyah yang mesra dipanggil Yong di kalangan teman-teman. Yong menjalani minor operation di Hospital Pantai Puteri Ipoh pagi semalam ... alhamdulillah semakin pulih dan akan pulang semula ke Kuala Lumpur esok hari/Rabu..
so, i baked her Red Velvet Cupcakes and Marble Cheese Cake as 'buahtangan' ... ADA cerita disebalik buahtangan ini ... :-) semasa perjumpaan reunion kami lewat Februari lalu - Yong tak merasa buah tangan yang i bawa untuk rakan2 yang lain - sebab Yong tak confirm nak hadir masa tu but she showed up last minute during karaoke session ... i yang terasa terkilan sangat sebab tak dapat hulurkan apa2 pada dia utk dibawa pulang ke KL... anyway, dah namanya rezeki tu Allah yang tentukan ... harini dapatlah Yong merasa jugak kek2 saya menjadi sebutan di kalangan rakan-rakan yang lain....:-) rasa lega dan puas hati sangat ... apatah lagi dapat meluangkan masa menemaninya di bilik hospital...
....and her remarks for the cakes ....sedap!! adiknya - fadzilah yang ada bersama di bilik turut teruja dgn kek-kek tersebut ... :-)

~~Red Velvet Cuppies

Marble Cheese Cake (BAKED)

~~errr...nak interframe gak - this was
mine ;-)

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant