Followers

Sunday, November 29, 2015

Salah Saya ...

Assalamualaikum ...

Ya... Salah saya ... saya mengaku ... salah saya kerna mengabaikan kamu..! sorry sangat2 ... bukan apa - cuma rasa lemau jer ... bila dah smartphone ditangan - semuanya dihujung jari dan dimana-mana pon boleh ... kannn

dengan awak karang ... nak kena ngadap dan duduk berjam2 ke .. dah tu plak kena berebut dengan anak2 nak kan awak jugak ... so - saya beralah lah ... huhuhu

okay ... okay ... lepas ni saya cuba utk merajinkan diri untuk mengadap awak pulak ya - yaaaa... tauuu... saya banyak berhutang ... banyak berhutang nak update gambar2 atau apa2 citerlah kat awak...kat sini ...

sorryyy yekkk ....

jap lagi saya sambung ... k    *__^  muahhhh... sayang awak - wahai BLOG ku ...!




No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant