Followers

Monday, April 27, 2015

Carrot Cake Kak Ros

Assalamualaikum ...


...aduyaiiii ... dah berhabuk blog ni, lama nor tak update ... penat wehhh - rajin kat fb jer sbb tak perlu tulis berjela2 .. huhuhu ...

...sejak mak balik Ipoh, saya berulang-alik dari rumah di Pasir Putih ke Kg Tersusun Tasek aka Bercham meneman mak bapak dan mengurus keperluan mereka sehingga adik saya balik dari sekolah@mengajar ... driving pergi balik perjalanan 1 jam +- amat memenatkan sebab itu nak mengadap komputer untuk update tempahan2 ... sangatlah bercinta ... mohon maaf pada customer2 saya yang menjenguk ke sini untuk melihat kek mereka tapi takda ... sorry sangat2 ya ... saya update sekarang ... *__*




Carrot Cake Kak Ros - Kak Ros pelanggan baru saya, dan baru berpindah ke Ipoh ... pada harijadinya Kak Ros nak makan Kek Carrot jadi  google search ... jumpalah Simply Sweet & Cheezy membawa kepada komunikasi di HP ... alhamdulillah, akhirnya berjumpalah kami semasa deliver the cake di Tesco Pengkalan ...



..... dalam pada itu, ada Kak Ros bertanyakan Nutty Choc Brownies tu ... katanya nak tempah masa anak2 balik bercuti ... inshaaAllah ...

Terima Kasih Kak Ros ....!


Nutty Choc Brownies


No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant