Followers

Tuesday, September 30, 2014

Roti Sarang Lebah dengan sos Butterscotch

Assalamualaikum ...


....sepanjang minggu lepas tak henti-henti bersilat di dapur menyiapkan tempahan yang datang tak putus-putus dan sudah tentunya Roti Sarang Lebah dan Cheezlelle' yang menjadi pilihan dan semakin mendapat tempahan yang mengalakkan ... repeat order berulang2 kali pun ada ... Allahuakhbar rezeki DIA nak bagi - syukur alhamdulillah ... biar pun penat dan sampai tak tidur-tidur hingga ke pagi dan terus melakukan delivery/penghantaran ...! kekuatan yang Allah pinjamkan - Subhanallah ...

... ramai yang dah terliur bila saya postkan kat FB saya dan juga FB Simply Sweet & Cheezy .. silalah 'LIKE' ya klik di FB Simply Sweet & Cheezy utk access yang cepat ... TQ...! Sejauh di Kedah nun menanyakan RSL ni ... apakan daya saya tak buat penghantaran sejauh itu kerana takut roti akan rosak dalam perjalanan ...







untuk pertanyaan dan tempahan sila text via sms atau whatsapp di 012-5745187 
( maaf, saya tak dapat menjawab panggilan telefon sekiranya dibuat )

...selain dari Roti Sarang Lebah ini ... ciskek leleh atau nama yang saya komersialkan untuk SSC iaitu CHEEZLELLE' juga mendapat sambutan yang hangat juga ...




.. begitu juga dengan 'Projek Bawang Goreng' saya ... yang sentiasa segar dan rangup ..!! krup..krupp.. je saya meratah bawang goreng ... hehehehe ....





Jangan lupa no. ini 012-5745187 untuk tempahan ya ... ! ^__^





No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant