Followers

Wednesday, May 14, 2014

Roti Sarang Lebah

Assalamualaikum ...


... rasanya dah lama popular roti sarang lebah ni - cuma saya saja yang terlewat ( as usual..) utk mencubanya kerana bab2 meroti ni - tak pernahnya menjadi cantik roti tersebut.

... mungkin selama ini faktor kederat saya yang tak kuat utk menguli dough roti dengan kuat maka roti saya tak pernah menjadi lembut mahupun gebu .... tapi tidak lagi sekarang - inshaaAllah kali ini roti saya pasti menjadi cantik dan gebu dengan adanya mesin adunan industri yang saya miliki lewat akhir tahun lalu - *__^ baru sekarang saya berani meroti semula setelah terlihatkan akan keenakan Roti Sarang Lebah yang ditayang di kebanyakan blog-blog masakan ... teruja utk meroti semula!!

... jom lihat hasilnya ...


Roti Sarang Lebah or (saya lebih senang memanggilnya ) Butterscotch Bread

gebu kan...?

sudah beberapa kali saya menjual Roti ini ... semua orang menyukainya ....


No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant