Followers

Monday, July 9, 2012

Terima kasih...Kak Naini

Assalamualaikum ...


...ya - menerusi blog saya ini, minggu lepas saya menerima panggilan telefon dari Puan Naini bertanyakan tentang produk doorgift  saya ... kami hanya berurusan menerusi telefon saja - kebetulan hari tersebut saya baru lepas membuat penghantaran kek-kek tempahan dari Taska Seruan Islam. Puan Naini terus sahaja menempah 300 biji cupcake - moist chocolate cupcakes sebagai sebahagian 'buahtangan' dalam goodie bags majlis perkahwinan di kediamannya ... peramah orangnya dan saya berbesar hati bila dijemput untuk menghadiri kenduri tersebut ( malang tak dapat hadir ) .. Terima Kasih ... Kak Naini ..



..untung ada anak2 yang dapat membantu saya ... :-))



No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant