Assalamualaikum ...
..... since stock pecan dah habis so saya gantikan dengan walnut untuk butterscotch cake ni ... it's birthday cake ordered by my sister's students to celebrate at the school .. and they also ordered chocolate cake for the same purpose ... Thank All ....
.....
*bake & cook with passion & love, it's a journey of home cooked delicacies* Everything's Simple & Sweet
Followers
Showing posts with label cmc. Show all posts
Showing posts with label cmc. Show all posts
Tuesday, June 24, 2014
Wednesday, October 16, 2013
Pecan Butterscotch again ...
Assalamualaikum ...
yup ... the whole week busy with Butterscotch Pecan Cake...one after another *__* ...
Di bawah ni tempahan dari seorang guru di sekolah berkenaan ... ( will fill in her name later - tak ingat la plak namanya ). Cikgu tempah 2 biji kek ( 7" loyang ) ....
yup ... the whole week busy with Butterscotch Pecan Cake...one after another *__* ...

This time my sister ( lady in 'all black' ) ordered for her colleagues at SMK Ulu Kinta, Ipoh ... her treat - Tq sista ...
They all loved it ....
Di bawah ni tempahan dari seorang guru di sekolah berkenaan ... ( will fill in her name later - tak ingat la plak namanya ). Cikgu tempah 2 biji kek ( 7" loyang ) ....
Butterscotch Pecan Cake
Moist Chocolate Cake
*** HAPPY BIRTHDAY LINA ***
Tuesday, October 30, 2012
K-POP BIG BANG - citarasa KAK YANG
Assalamualaikum ...
... permintaan KAK YANG untuk Kek Harijadinya yang ke-14, btw, mmg last minute order dari Shima so .. no Edible Image available for Big Bang group ... sumpah ini la 1st time i came to know about this group - kegilaan anak2 muda/dara kita sekarang .......... hurmmmm .......... termasuk anak dara saya .......... hurmmmmmmmm .......... hurmmmmmmmmmmm double hurmmmm = no further comment, Jom layan saja kek nya :-)
Thanks again Shima & Kak Yang
... permintaan KAK YANG untuk Kek Harijadinya yang ke-14, btw, mmg last minute order dari Shima so .. no Edible Image available for Big Bang group ... sumpah ini la 1st time i came to know about this group - kegilaan anak2 muda/dara kita sekarang .......... hurmmmm .......... termasuk anak dara saya .......... hurmmmmmmmm .......... hurmmmmmmmmmmm double hurmmmm = no further comment, Jom layan saja kek nya :-)
![]() |
| Happy Birthday Kak Yang |
Thanks again Shima & Kak Yang
Subscribe to:
Posts (Atom)
MY STORIES
18 tahun lalu dan sekarang
(1)
29/11/-1/2/2011
(1)
Annoucement
(1)
Azlita Aziz - Masam Manis
(1)
BEN DAN RAKAN BLOGGER
(3)
Beautiful Quotes
(1)
Bulan Rejab
(1)
Bunga Gum Paste
(1)
Cerita Aidil Fitri 2011
(2)
Class of de 80's REUNION
(1)
Comel
(4)
Curahan Hati
(1)
Cuti-Cuti Mesia
(1)
Doa dalam kesempitan
(2)
Engagement Mirah
(1)
Erna's Wedding fit. Nana Jasmay
(1)
Family Events
(2)
Farhana
(1)
HARIMAU MUDA MENGAUM EMAS
(1)
Hoki Piala Sultan Azlan Shah
(1)
I LOVE YOU MAMEE
(2)
Insya Allah
(1)
Jemputan Juri
(1)
Link from FB
(1)
MAHER ZAIN
(1)
MH370
(2)
Mencari Keredhaan Allah
(6)
Nana Jasmay
(2)
Norlie
(1)
OVEN
(1)
Ogy D'Greenwood
(1)
Percutian di PD
(1)
Ramblings
(1)
Reunion Ex RPS Oct 2013
(1)
Reunion March 2014
(1)
Reunion Raya 2012
(1)
SPM
(1)
Sharing
(1)
Sticker Label
(1)
Weekend outing
(1)
What's with my country
(4)
Wordless
(2)
cerita Fiqah
(1)
luahan
(3)
stories - day in day out
(127)
Cupcake Hantaran Fondant





