Followers

Wednesday, June 15, 2011

...Pavlova again

... ntahlah naper pepagi ni rasa lemau jer, rasa macammm... emmm... macam-macam rasa ada..:-(  kejap moodnya ok - kejap turun ..then bila melayari blog2 kenkawan yang ada dalam list ni - rasa terhibur kejap - i can say it's a good therapy for me to visit the blogs tht inspired me ..... not only admire their creativity but also the stories that they shared ... i love visiting Kak June's and Wiz blog's ...

anyway to boost my mood and start my day - quickly i made myself pavlova ... yes, pavlova again - saya sukaaaaa.... ada rasa manis, ada rasa masam, cair di mulut ... chewyyyyy ... hmmm...bak saya kata tadi - segala macam rasa ada ... dalam mood, dalam makanan ... that's life ya ... our choice too ...

just jamu mata ya ....





oh ya... resepinya boleh didapati di JoyOfBaking .... maaf ya, saya memang tak berapa rajin nak menyalin atau C&P resepi .... agaknya tu sbb blog saya tak popular ... heheheheh ... ye ke? tengoklah saya akan cuba menyalin dan berkongsi resepi mana-mana saya dah cuba - itu pun tertakluk pada keizinan tuan punya resepi tu ya....

No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant