Followers

Monday, January 21, 2013

Sweet Treats for Candy Buffet Majlis Pertunangan

Assalamualaikum ...

Salam Pagi Isnin ... dah nak penghujung bulan 1 dah ya ... cepat tak cepatnya masa berlalu ... kekadang terasa kekadang tak perasan - tau2 sehari dah berlalu ... semoga kita tidak lalai dan tertipu oleh masa ...

Tempahan kali ini dah di'booking' dari tahun lepas lagi .... sweet treats untuk meja candy ( style orang sekarang ) majlis pertunangan SHASHA ... dia contact saya setelah melihat blog saya ini ... syukur alhamdulillah :-)

Kiranya, ini tempahan pertama saya terima untuk tahun 2013, permulaan yang baik dan moga2 Allah memberkati dan mengurniakan rezeki saya di bidang ini ... tak pernah jemu dan sentiasa gembira memenuhi setiap permintaan dari pelanggan2 - TERIMA KASIH SEMUA ...

Ada 5 jenis Sweet Treats yang Shasha minta ...

1. Red Velvet Cupcakes untuk Doorgift


2. Strawberry Tiramisu Trifle


 3. Fresh Fruit Tarts


 4. Almond Chocolate Biscuits - strawberry & chocolate flavor


5. PAVLOVA as Hantaran


.... siapa2 yang berkenan untuk menempahnya juga - sila la hubungi saya 012-5745187 ... t.kasih


No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant