Followers

Saturday, October 20, 2012

Hari ini saya rajin memasak .... Pocket Apple Cinnamon

Assalamualaikum ...


Pagi tadi dah 2 jenis breakfast East & West saya buat ... sambung petangnya ( masa hujan2 ), saya buat Pocket Apple Cinnamon pulak ... sedappppp sangatttt kata si Fiqah & Si Farid :-)))

errr.... pernah dengar ke nama dessert ini? rasanya kalau google pun takda lagi direkodkan ( kut la...) sebab ini menu saya buat sendiri ... saya tak rajin pulak nak buat kulit/tart base maka-nya otak ligat untuk menggantikan apa selain dari kulit tart ... so, terlahirlah menu POCKET APPLE CINNAMON .. kaching..ching...!!

Let's take a look at the picture - hasilnya 




 ...simply sweet & delicioso...
Pocket APple CinnaMOn



No comments:

Post a Comment

Cupcake Hantaran Fondant

Cupcake Hantaran Fondant